גאווה עצומה

לפני כמה חודשים פנתה אליי חברה ושאלה אותי אם אני יכולה לדבר עם האחיינית שלה שחושבת ללמוד סיעוד. היא רצתה שאני קצת אספר לה על הלימודים ועל המקצוע ואענה לכל השאלות שיש לה, ואני כמובן הסכמתי בשמחה.

אם תשאלו אותי, להיות אחות זאת עבודה מעולה. היא בטח לא מתאימה לכל אחד, אבל מי שאוהב בני אדם ואוהב לעבוד קשה יכול למצוא במקצוע הזה הרבה מאוד יתרונות וגם סיפוק גדול. ככה שאם מישהי שואלת אותי אם כדאי לה להיות אחות – אני תמיד אגיד שכן. וככה גם במקרה הזה.

אז אחרי יומיים בערך התקשרה אליי הבחורה הצעירה הזאת. היא סיפרה על עצמה ושאלה שאלות והשיחה התארכה והתארכה. היה בינינו חיבור ממש טוב והרגשתי המון גאווה לשתף אותה במה שאני עושה ובמה שאני חושבת. השיחה כמובן גלשה לכל מיני מקומות אחרים, גם לנושא הכלכלי ולנושא הציונים. בימים אחרי השיחה, הבחורה נשארה לי בראש, וכשנתקלתי בכתבה הזאת http://www.tarbushweb.co.il/%D7%9C%D7%94%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A1%D7%98%D7%95%D7%93%D7%A0%D7%98-%D7%94%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%99-%D7%95%D7%9B%D7%9C-%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%A6%D7%A8%D7%99/ הייתי חייבת לשלוח לה את הקישור, כדי שתקבל מידע מקיף על האופציות שיש לה למימון התקופה הזאת של הלימודים. היא כמובן ממש הודתה לי על זה.

איזה סיפוק זה לתרום מהידע וניסיון שלי לצעירים ממני, ואיזו גאווה לראות בחורה צעירה שמקשיבה לי והולכת בדרכי. אני מקווה שהיא באמת תבחר בתחום הסיעוד, כי נראה לי שזה ממש מתאים לה, ואין ספק שמערכת הבריאות רק תרוויח מאנשים נפלאים כאלה.

כתיבת תגובה